Hrdinove v Reign of Chaos
Hrdinové Aliance
Paladin
princ Arthas, Uther Lightbringer
450
150
5
Arcibiskup Alonsus Faol založil ještě před Druhou válkou řád
Rytířů Stříbrné ruky. Svatí rytíři, neboli paladinové, jak se jim
obvykle říká, sváděli boje proti bezbožným orkům a pomohli
zabránit zkáze území Lordaeronu. Ačkoliv od konce Druhé války
uplynulo téměř patnáct let, paladinové stále nezištně chrání
lidstvo před sužujícími spáry zla. Sílu těmto mocným bojovníkům
dodává Světlo a oni vyjíždějí do bitev se svými válečnými kladivy
stejně jako svatým plamenem proti všem, kdo by chtěli pošlapat
pokoru a nevinnost.
Posvátné
světlo: Paladinové mohou usměrněním kladných energií
Světla vytvořit vlnu léčivé energie, kterou uzdravují zranění
svých spolubojovníků. Tato svatá energie je schopná také zraňovat
nemrtvé a jejich temné pány.
Božský
štít: Paladinové se mohou, posíleni Světlem, obklopit
neproniknutelnou přehradou kladné energie. Když je tento štít
obklopuje, nemohou jim nijak ublížit fyzické ani kouzelné útoky.
Aura
zbožnosti: Pouhá přítomnost mocného paladina může dodat
kuráž a vnitřní sílu všem v jeho okolí. Tento silný příval
duchovní energie tak v podstatě zlepší obranné schopnosti těch,
kteří se kolem paladina semknou.
Vzkříšení:
Vzýváním vznešeného Světla paladinové dokáží oživit nedávno
zemřelé spolubojovníky, a tak jim znovu umožní bojovat za právo,
svobodu a slávu Lordaeronu.
Arcimág
Antonidas
450
150
5
Arcimágové pocházející z království magie a kouzel Dalaranu
představují vrchol kouzelné moci. Tito rtuťovití staří kouzelníci
vládnoucí složitými čarami brání lidstvo veškerou magickou silou,
kterou mají k dispozici. Na zádech svých věrných jednorožců
třímají arcimágové v rukou magické meče a starobylé hole, kterými
v boji usměrňují proud nezkrotných energií. Přestože jsou nevrlí a
poněkud samotářští, je vždy povzbuzující vidět je v jakékoliv
bitvě, v níž se dává v sázku osud lidstva.
Blizard:
Jedno z nejobávanějších kouzel Aliance. Blizard od dob První
války, kdy se objevil poprvé, získal novou účinnost a stal se
ještě nebezpečnější. Proudem ledových střepin, které bičují a
drásají nepřátele, dokáže arcimág smést z cesty celé armády
protivníků.
Povolej
vodního elementála: Tímto kouzlem dokáže arcimág
vyvolat a řídit mocného elementála složeného z vody a vodních
par. Tyto bytosti schopné na své nepřátele chrlit přívaly vod
tvrdých jako kámen nemohou v této fyzické podobě setrvávat
příliš dlouho. Po krátké době zmizí a vrátí se do své základní
kapalné formy.
Zářivá
aura: Někteří arcimágové mají takovou sílu, že už
jejich pouhá přítomnost posiluje kouzelníky v jejich okolí.
Tato magická součinnost se projevuje jako zářivá aura, která
zvyšuje energetickou zásobu mladších kouzelníků, takže mohou
svá kouzla sesílat častěji.
Hromadný
teleport: Toto velice mocné kouzlo arcimágovi umožňuje
přenést sebe a svoji armádu ke kterékoliv vlastní jednotce
nebo budově na světě. Ovšem kvůli citlivé povaze hromadného
teleportu se arcimág může přenést pouze na místa, kde se právě
nachází některý z jeho známých.
Horský král
Muradin Bronzebeard
450
150
5
Horští králové, neboli „Thanes“, jak se jim říká v Ironforge, jsou
nejsilnější trpasličí bojovníci Khaz Modanu. Tito divocí bojovníci
nosící očarovaná válečná kladiva a bojové sekery žijí jen proto,
aby vyzkoušeli své dovednosti proti nepřátelům, kteří by stáli za
to. Neprojevují jako zbytek jejich rasy sebemenší zájem o
technická zařízení, ani o těžbu vzácných minerálů. Žijí výhradně
pro boj. Jsou oddanými stoupenci Aliance, která za Druhé války
zachránila jejich království. Každý se může spolehnout, že se
horští králové shromáždí za každým praporem, který stojí na
rozhraní svobody a stále hrozícího stínu zla.
Blesková
rána: Trpaslíci z Aerie Peaks často trénují vrhání
kladivy, ať už pro sport nebo pro válku. Ale jedině horští králové
z Ironforge dokáží mrštit kladivem tak tvrdě, že zasažený nepřítel
padne k zemi smyslů zbavený. Proto je blesková rána jedním z
nejnebezpečnějších a nejsilnějších útoků, jakým horští králové
vládnou.
Úder
hromu: Tato mocná dovednost byla poprvé použita Murgenem
Hammerfallem ke zničení tlupy gnollů, kteří napadli Alteracké
pohoří. Horští králové s její pomocí dokáží udeřit do země a
vyvolat rázové vlny energie, které zraní nepřátele v blízkém
okolí.
Praštit:
Horští králové, kteří zvládnou techniku tohoto úderu tak dobře
jako svůj běžný útok, mohou s její pomocí nepřítele často omráčit
a zlikvidovat.
Avatar:
Když horští králové zaostří energie „nově objeveného čarodějného
dědictví“ trpaslíků, mohou nabýt na velikosti a síle – získají tak
fyzické vlastnosti, jako by byli vytesáni z kamene. V této formě
jsou nedotknutelní kouzelnými útoky a mají výrazně zvýšenou
odolnost.
princ Arthas
Paladin
Povolání: Lidský paladin – korunní princ Lordaeronu
Příslušnost: Aliance, Rytíři Stříbrné ruky
Věk: 24
Arthas, jediný syn krále Terenase, je idealistický, i když poněkud unáhlený mladý muž, který sní o tom, že jednoho dne nahradí svého otce jako král Lordaeronu. Arthas se v devatenácti stal učedníkem na paladina a od té doby sloužil jako oblíbený žák Uthera Lightbringera. Přestože Arthas miloval laskavého Uthera jako svého strýce, toužil po tom dát se vlastní cestou a stát se hrdinou stejného významu, jako byli veteráni, kteří během Druhé války bojovali proti orkům.
Přestože Arthas pociťoval žal, když skončil jeho krátký milostný
vztah s čarodějkou Jainou Proudmoore, pozoruhodně dobře plnil své
role prince lordaeronského i svatého paladina. Choval hlubokou
úctu ke svatému Světlu a netoužil po ničem jiném než bránit svůj
milovaný lid.
Uther Lightbringer
Paladin
Povolání: Lidský paladin – velitel Rytířů Stříbrné ruky
Příslušnost: Aliance
Věk: 64
Uther byl prvním z paladinů, kterým před Druhou válkou požehnal
sám arcibiskup Faol. Je bitvami protřelým veteránem, uznávaným
největším válečníkem v celých dějinách lidstva. Přestože uplynulo
již mnoho let od doby, kdy jeho milovaný Lordaeron ohrožovala
válka, Uther nikdy nepolevil ve své službě chránit zemi před
hrozbami pololidí a společenskými nepokoji. Chrabrý velitel
paladinů je možná nejznamenitějším generálem, jakého kdy Aliance
poznala. Jedině přání sledovat, jak se z Arthase stává muž hodný
nosit korunu svého otce, mu brání, aby odešel do výslužby a užíval
si zasloužený odpočinek.
Antonidas
Arcimág
Povolání: Lidský arcimág – představený Kirin Tor v Dalaranu
Příslušnost: Kirin Tor
Věk: 71
Antonidas je představeným Kirin Tor, sboru kouzelníků, kteří
vládnou kouzelnému království Dalaran. Tento ctihodný arcimág
patří k nejmocnějším kouzelníkům na světě. Přestože mu jeho
chřadnoucí zdraví nedovoluje trávit mnoho času mimo své oblíbené
město, jeho žák, Jaina Proudmoore, zastává roli jeho očí a uší v
okolním světě. Antonidas se těší na den, kdy předá svoji moc a
zodpovědnost za vedení Jaině, o které tuší, že se jednou stane
nejmocnějším arcimágem.
Muradin Bronzebeard
Horský král
Povolání: Zlatokop trpaslíků – bývalý vyslanec Ironforge
Příslušnost: Aliance, Cech průzkumníků Ironforge
Věk: 221
Muradin je bratr krále Magni Bronzebearda z Ironforge. V temných
dnech Druhé války Muradin sloužil jako prostředník mezi
Lordaeronem a trpasličí říší Khaz Modan. Když byl Muradin u dvora
v Lordaeronu, oblíbil si mladistvého Arthase a naučil ho
mistrovskému zacházení se sečnými zbraněmi všeho druhu. Muradin
byl jedním z prvních trpaslíků, kteří stáli u zrodu Cechu
průzkumníků, což byla skupina, která se věnovala archeologii a
průzkumu neznámého světa. Přestože má Muradin jen zřídkakdy
příležitost k návštěvě Khaz Modan či Lordaeronu, je velký
příznivec spojenectví mezi trpaslíky a lidmi.
Jaina Proudmoore
Čarodějka
Povolání: Lidská čarodějka – zvláštní agent Kirin Tor
Příslušnost: Aliance
Věk: 23
Pravděpodobně jedna z nejnadanějších čarodějek, které se za celé generace v Dalaranu objevily. Jaina je bystrá, zvídavá mladá žena, která se neustále snaží rozšiřovat své znalosti a magické schopnosti. Její otec, admirál Proudmoore z Kul Tiras, patřil k největším hrdinům Druhé války. Jaina pociťuje neustálý tlak ve vztahu ke jménu svého otce, ale sama touží pouze studovat a pokračovat v nastoupené cestě zkoumání magie. Podobně jako Arthas byla i Jaina hluboce raněna, když její milostný vztah s mladým princem skončil. Nikdy však nedopustila, aby jí duševní rozpoložení narušilo studia nebo vědecké bádání. Její učitel, arcimág Antonidas, tvrdil, že by se mohla stát největší čarodějkou, jakou kdy rasa lidí zrodila.
Hrdinové HordyProrok
Thrall - syn Durotanův
500
100
5
Proroci jsou staří orkové, kteří představují vrchol šamanské moci.
Tito mocní šamani patří k Thrallovým nejbližším rádcům a neustále
se zabývají činností a manévrováním Hordy. Proroci nejsou vázaní
pouze k zemi a nebesům, ale jsou také schopní předvídat
budoucnost. Jejich moudrost může být zastíněna jedině jejich
odvahou a dravostí v boji. Když jsou nepřátelé Hordy na postupu,
osedlají proroci své věrné hrozné vlky a vyřítí se na nich do
bitvy, v níž využívají veškeré své elementální síly coby šamani.
Řetězový
blesk: Proroci mají schopnost sesílat blesky takové síly, že
po zásahu vyhledávají ještě další nepřátelské jednotky, které jsou
poblíž. Zuřící blesk napadá další a další oběti, dokud se energie
kouzla nakonec nevyčerpá.
Zemětřesení:
Jednou ze schopností proroků, kterou vládnou nad přírodou, je
schopnost probudit zuřivost země. Když se jim to podaří, mohou
vyvolat prudké zemětřesení. Je-li sesláno na správné místo, dokáže
těžce poničit nepřátelské budovy a zpomalit nešťastné protivníky.
Jasnozřivost:
Proroci jsou vybaveni tajemnou schopností vidět díky duchovnímu
zraku vzdálená místa a události. Tato schopnost jim dovoluje
předvídat nepřátelské přesuny a udržovat moment překvapení na
straně bojující Hordy.
Nezkrotný
duch: Jednou z nadpřirozených schopností proroků je
schopnost vyvolat mocný vlčí doprovod. Jak prorok získává
zkušenost, může tímto způsobem vyvolávat silnější a silnější vlky.
Náčelník Taurů
Cairne Bloodhoof
500
100
5
Tito staří válečníci taurů stojí v čele svých kmenů v běžném
životě stejně jako v bitvě. Jsou obřadně ozdobeni a společně s
prastarými totemy svých kmenů udržují čest a prostotu pyšné
taurské kultury. Když propukne bitva, obrovští náčelníci nasadí
své veliké halapartny, které dokáží jediným mocným švihem podtít
slušný strom. Náčelníci jsou orky okouzleni, zvláště pak jejich
mladým vůdcem Thrallem. Vidí příležitost pomoci orkům v návratu k
jejich tradičním kořenům, když jim dají silný příklad cti a
odvahy, kterou jsou vybaveni všichni taurští válečníci.
Aura
vytrvalosti: Mocní náčelníci jsou tak povzbudiví a
strhující, že pro všechny, kdo je doprovází, vyzařují auru síly a
odvahy. Aury náčelníků pomáhají jejich spolubojovníkům rychleji
běhat a útočit.
Vzkříšení:
Náčelníci taurů žijí v tak těsném svazku s Matkou zemí, že mohou
být po své smrti v boji znovu skutečně vzkříšeni. Protože je tato
schopnost velmi vzácná, jsou moudří, velkorysí náčelníci pro své
nepřátele nebezpečným protivníkem.
Rázová
vlna: Mocní náčelníci dokáží švihnout svým totemem tak
prudce, že tento úder vyvolá rázové vlny, které mohou zranit
všechny troufalé nepřátele stojící před nimi.
Válečný
dusot: Taurové dokáží ohromným totemem udeřit do země s
takovou silou, že každý nepřítel v širokém okruhu kolem náčelníka
je zraněn a na krátkou dobu omráčen.
Pán mečů
Grom Hellscream
500
100
5
Přestože netvoří nijak početnou skupinu, představují zkušení páni
mečů elitní jednotky Hordy. Tito zruční šermíři byli kdysi
součástí prokletého kmene Burning Blade (planoucí meč), který sám
sebe strávil mukami démonické nákazy. Hrdí páni mečů složili po
rozpadu svého kmene hrozivý slib, že jednou a provždy osvobodí
sebe i své bratry od nadvlády démonů. Pod Thrallovým vedením se
páni mečů znovu připojili k Hordě a sloužili mladému náčelníkovi
jako tělesná stráž. Přestože jsou páni mečů mistry tajností a
záludností, cení si osobní cti nade vše ostatní.
Bouře
mečů: Páni mečů mohou zaostřením své válečnické energie
vytvořit z bojové zuřivosti živoucí smršť. Roztočí své velké meče
rychleji, než je pozorovatelné prostým okem, a mohou jimi zranit
současně všechny nepřátelské vojáky, kteří se ocitnou v jejich
blízkosti.
Kritický
úder: Soustředěním svých mocných sil do jednoho úderu
mohou páni mečů způsobit svým nepřátelům ještě větší zranění.
Zrcadlový
obraz: Jednou z tajemnějších schopností pánů mečů je vytváření
zdánlivého obrazu sebe sama. Ačkoliv se přeludy mohou pohybovat
téměř svobodně podle své vůle, ve skutečnosti nejsou pravými
bytostmi.
Chůze
vánku: Páni mečů jsou tak obratní a hbití a dokáží se
pohybovat takovou rychlostí, že jsou prostým okem zdánlivě
neviditelní.
Thrall - syn Durotanův
Prorok
Povolání: Orkský šaman – náčelník Hordy
Příslušnost: Horda
Věk: 24
Thrall je jediným synem orkského náčelníka Durotana, který byl
zavražděn během První války. Thrall byl jako dítě nalezen lidskými
vojáky a vychován jako otrok a gladiátor. Vzdělaný a ve válečném
umění vycvičený Thrall toužil po svobodě a příležitosti poznat
svůj vlastní lid. Nezkušený Thrall ze svého otroctví uprchl a
vydal se hledat ostatní svého druhu. Thrall našel netečné orky.
Rozhodl se je osvobodit z jejich žalářů a oprostit od démonského
prokletí. Studoval prastaré orkské šamanské obřady, při nichž se
naučil, jak ovládnout běsnění bouří a země. Podařilo se mu
shromáždit svůj lid a osvobodit jej z lidských internačních
táborů. Pro svoji čestnost, optimismus a odvahu byl jednomyslně
zvolen novým náčelníkem orkské Hordy.
Cairne Bloodhoof
Náčelník Taurů
Povolání: Taurský válečník – náčelník kmene Bloodhoof (Krvavé
kopyto)
Příslušnost: Horda
Věk: 99
Mohutný náčelník taurů kmene Bloodhoof, Cairne, je jedinečný
válečník a moudrý vůdce svého starobylého lidu. Přestože je již
tíhou svého věku poněkud zpomalen, stále disponuje silou a
udatností dvanácti lidí. Tento ušlechtilý obr ví, že jeho lidu
hrozí ze strany nájezdných kentaurů smrtelné nebezpečí a zánik.
Nikdy se však nevzdal naděje, že jednoho dne najde způsob, jak
dovést svůj lid do nové země, kde budou moci žít v klidu a míru.
Grom Hellscream
Pán mečů
Povolání: Orkský válečník – náčelník kmene Warsong (Válečná píseň)
Příslušnost: Horda
Věk: 46
Grom Hellscream je posledním orkským náčelníkem z Draenoru, který doposud zůstal naživu. Hellscream, který dovedl svůj kmen Warsong k bezpočtu vítězství nad lidmi, je nyní zoufalý z otupělosti, které podlehla jeho rasa po skončení Druhé války. Hellscream byl jedním z prvních orků, kteří padli za oběť démonickému prokletí své rasy. Ve svém srdci mnoho dlouhých let zápasil se zběsilostí a krvežíznivostí. Nyní, pod Thrallovým prozíravým, idealistickým vedením, Hellscream věří, že se on i jeho lid mohou konečně dostat ze škodlivého vlivu démonůHrdinové Pohromy
Rytíř smrti
princ Arthas
425
100
5
Rytíři smrti byli kdysi chrabrými, čestnými obránci lidstva. Král lichů je však svými podlými machinacemi zkazil a přilákal pod svoji temnou vlajku. Tito někdejší hrdinové dostali výměnou za svoji věrnost nezměrnou moc a příslib nesmrtelnosti. Ačkoliv si zachovali své lidské rysy, jejich zvrácené duše jsou neustále podřízeny vůli krále lichů. Rytíři smrti dostali černé, upírskými runami popsané meče a tajemné koně a nyní slouží jako nejsilnější generálové Pohromy.
Cívka
smrti: Rytíři smrti dokáží svojí vůlí přivolat na pomoc
síly temnoty a z jejich rukou pak vytryskne smrtící výboj. Ten
nepřátele rytířů smrti vážně zraňuje, zatímco nemrtvé bratry
dokáže léčit.
Smlouva
se smrtí: Když rytíř smrti obětuje některého ze svých
přívrženců, může pohltit jeho bezbožnou energii a její pomocí sám
sebe léčit.
Oživit
mrtvolu: Pravděpodobně nejhrozivější silou rytířů smrti je
jejich schopnost oživit nedávno zabitou mrtvolu a vzít ji do
armády nemrtvých, nehledě na to, k jaké straně se hlásila zaživa.
Přestože se jim načas vrátí život, válečníci, které oživili rytíři
smrti, nakonec padnou a už nemohou být vzkříšeni znovu.
Bezbožná
aura: Všichni rytíři smrti se dokáží naučit, jak vyzařovat
temnou, intenzivní bojovou auru, která způsobuje, že spřátelené
bytosti kolem nich se pohybují a uzdravují rychleji.
Pán děsu
Tichondrius
425
100
5
Páni děsu jsou velice mocní démoni, kteří vládnou silami temnot a dokáží ovládat vůli jiných. Tyto lstivé, zlovolné bytosti kdysi sloužily jako nejvěrnější zástupci démona Kil’jaedena. Nyní byli upírští páni děsu na jeho žádost vysláni, aby dohlíželi nad králem lichů Ner’zhulem a zajistili, že splní své rozkazy a vyvolá chaos ve světě smrtelníků. Přestože je známo, že se páni děsu vyžívají v prolévání krve při boji jednotlivců, dávají obvykle přednost manipulaci a očarování nepřátel ze stínu.
Lich
Kel'Thuzad
425
100
5
Když byl Ner’zhul ještě v Draenoru, velel několika orkským černokněžníkům a rytířům smrti ovládajícím magii. Po zániku světa a poté, co Kil’jaeden s Legií tyto čaroděje zajali, přeměnili je na zvrácené přízračné bytosti odrážející své původní poslání. Tito nově zrození lichové dostali značnou magickou sílu, avšak jejich nesmrtelná, nemrtvá těla se podrobila Ner’zhulově železné vůli. Odměnou za nehynoucí věrnost Ner’zhulovi dostali od krále lichů schopnost ovládat nespoutané síly Northrendu. Nyní lichové vládnou kromě svých významných nekromantických kouzel také magií mrazu.
Mrazivá
exploze: Lichové dokáží vyvolat a podřídit si mrazivou
energii Norhtrendu. Pomocí jednoho nepřítele, kterého využijí jako
ohnisko svého strašlivého kouzla, mohou způsobit výbuch mrazu,
který se šíří od určené bytosti a zraní každého ve svém okolí.
Bytosti tímto způsobem postižené mají problémy s pohybem, protože
jim mrazem ztuhnou všechny klouby.
Mrazivá
zbroj: Spřátelená bytost může být obklopena ochrannou
ledovou zbrojí. Bytosti, které na mrazivou zbroj zaútočí, budou
mít problémy s pohybem, protože jejich tělem projde záchvěv
mrazivého chladu.
Temný
rituál: Lich po zničení jednoho ze svých přívrženců může
využít energii tohoto podřadnějšího druha a doplnit si svoji
temnou magickou sílu. Lich může pohlcovat energii své nemrtvé
armády, když na ni bude sesílat temný rituál. Přestože tak přijde
o své podřadnější druhy, uvolní jejich energii, kterou pak může
využít pro doplnění své energetické zásoby.
Smrt
a rozklad: Víření negativní energie známé jako kouzlo Smrt
a rozklad, mají lichové v oblibě kvůli jeho síle rozložit, nechat
shnít a zničit vše, co se do něj dostane. Plnému účinku Smrti a
rozkladu neodolají ani ti nejsilnější válečníci či nejodolnější
stavby.
Arthas
Povolání: Rytíř smrti
Příslušnost: Pohroma
Věk: 24
Po tom, co princ Arthas (ještě jako člověk) dokončil svoji pouť
naplněnou touhou pomstít se Mal'Ganisovi, ho pohltila zbraň, jež
Mal'Ganise zabila - meč zvaný Mrazivý smutek. Pán temnot touto
zbraní promlouval k Arthasovi, až ho nakonec přivedl na stranu
zla.
Tichondrius
Povolání: Nathrezimský pán děsu
Příslušnost: Pohroma, Plamenná legie
Věk: neznámý
Tichondrius Tmář je zákeřný démonický pán děsu, který si libuje ve stínech a utrpení. Přestože bezezbytku splní přání svého pána Kil’jaedena, má odpor ke své službě, kterou je kontrola a dohled nad králem lichů, Ner’zhulem. Věří, že král lichů nakonec Legii stejně zradí a pokusí se osvobodit z její moci. Tichondrius je, nade vše ostatní, velice dobrým vojákem. Ačkoliv je jeho touha po moci a válčení velice intenzivní, plní své úkoly nanejvýš vypočítavě a pečlivě.
Kel'Thuzad
Povolání: Lidský nekromancer – vůdce Kultu prokletých
Příslušnost: Pohroma
Věk: 58
Kel’Thuzad byl jedním z největších dalaransých arcimágů. Patřil ke
členům Kirin Tor a přátelil se s arcimágem Antonidasem. Jeho
záliba v temném nekromantickém umění z něj učinila vyděděnce z řad
ostatních kouzelníků. Kel’Thuzad vyslyšel volání božského krále
lichů a odcestoval do Northrendu, kde svoji duši nabídl
Ner’zhulovi. Král lichů temnému kouzelníkovi přikázal, aby založil
kult, který by usnadnil vytvoření grandiózní armády nemrtvých.
Kel’Thuzad využil svoji moc a úžasné štěstí a položil základy
Kultu proklatých – hrozivé skupiny, která měla zajistit vykonání
Ner’zhulovy vůle…
Archimonde
Povolání: Eredarský nejvyšší pán vojsk Legie
Příslušnost: Plamenná legie
Věk: neznámý
Archimonde Znesvěcovatel byl jedním z prvních démonů, kteří se postavili za Sargerase, když se formovala Plamenná legie. Archimonde je nemilosrdný a krutý, ovšem zároveň velice prohnaný a prozíravý. Tento obrovitý démon vládne neomezenou černokněžnickou magií a prvotní silou, kterou obrátí v prach každého, kdo by se jeho strašlivé vůli postavil. V hloubi svého srdce si přeje stát se bohem a získat moc, jaká se dá měřit pouze s mocí samotného Sargerase. Po deseti tisících letech čekání je připraven znovu vtrhnout do Azerothu. Přestože je vázán slibem provést invazi ve jménu Sargerase, může mít s tímto světem a jeho vrozenou magií ještě postranní úmysly.
Mannoroth
Povolání: Démon a král Pekelných pánů
Příslušnost: Plamenná legie
Věk: neznámý
Mannoroth Ničitel je bytost čistě nenávistná, zlovolná a zuřivá. Je to živoucí stroj na ničení, prahnoucí pouze po vyhlazování a vraždění všeho, co mu stojí v cestě. Tvrdilo se, že má určité úzké vazby k orkské rase – prý by mohl být původním zdrojem jejich krvežíznivosti a zkaženosti, ale doposud to nebylo prokázáno. Mannoroth čekal deset tisíc let, aby se mohl vrátit a dokončit svoji práci, která začala během Války stromovců. Nyní konečně nadešel čas jeho odplaty.
Hrdinové Nočních Elfů
Lovec démonů
Illidan Stormrage
500
100
5
Lovci démonů jsou temní, záhadní válečníci, kteří se straní
početnější společnosti nočních elfů. Před dávnými časy uzavřeli
smlouvu, v níž se zavázali, že budou bojovat proti silám chaosu s
pomocí jejich vlastních strašlivých zbraní. Tito tajemní bojovníci
se dokáží rituálně oslepit a rozvinout svůj duchovní zrak, který
jim umožní jasněji vidět démony a nemrtvé. Do bitev chodí vybaveni
démonickými meči a k posílení svých úžasných bojových schopností
dokonce využívají démonickou energii. Přestože je ve společnosti
nočních elfů považují za nejmocnější bojovníky, zůstávají
nepochopeni a neustále jsou očerňováni za to, že obětavě uzavřeli
smlouvu s temnotou.
Úhybný
manévr: Úhybným manévrem získá lovec démonů výhodu při
vyhýbání se úderům nepřítele. Přestože ho to neuchrání před každým
útokem, je to bezpochyby účinná obranná taktika.
Obětování:
Ovládnutí temných sil umožňuje lovci démonů vytvořit kolem svého
těla plamenný obal, který zraní každého nepřítele stojícího
poblíž. Tato schopnost si však vyžaduje značné soustředění, a
je-li používána často, rychle vyčerpá lovcovu zásobu sil.
Spal
manu: Lovec démonů může soustředit svoji démonickou
energii do paprsku negativní energie, která odčerpá veškerou
zásobu many nepřítele.
Přeměna:
Lovec démonů se na vrcholu svých sil dokáže po omezenou dobu
změnit na démona. V této formě může nejen vrhat ohnivé koule, ale
zlepší se také obnova jeho zdraví a zvýší se počet jeho životů.
Strážce lesa
Cenarius
500
100
5
Očarovaní strážci jsou oblíbenými syny poloboha Cenaria. Podobně
jako jejich slabší sestřičky dryády jsou také strážci lesa napůl
nočními elfy a napůl jeleny. Mají ohromné paroží a hřívu z listí,
která jim splývá až na záda. Pravou ruku mají znetvořenou a
zkroucenou jako sukovitý kořenový pařát stromových entů. Strážci
jsou obdařeni mnoha podivnými silami přírody a zvířat. Přestože
obvykle setrvávají na posvátných měsíčních mýtinách hory Hyjal,
přispěchají na pomoc vždy, když je území Kalimdoru ohroženo.
Pokoj:
Strážce, aby demonstroval svůj nezměrný soulad s přírodou, může
seslat mocnou deštivou spršku, která po dobu svého trvání
uzdravuje všechny spřátelené jednotky v okolí. Sám strážce je
mohutnou rozpoutanou silou přírody léčen také.
Měsíční kněžka
Tyrande Whisperwind
500
100
5
Neohrožené velitelky armády Stráže, měsíční kněžky, představují
sílu a půvab starobylé měsíční bohyně jejich rasy, Elune. Kněžky
vybavené stříbrnou, zářící zbrojí v boji sedlají nebojácné mrazivé
šavlozubé tygry z Winterspring. Nabité touhou chránit území
nočních elfů a vyzbrojené luky s magickou energií, nezastaví se
kněžky před ničím, aby vymýtily zlo ze své prastaré země.
Skrýt:
S pomocí bohyně Elune dokáží bojovnice nočních elfů od soumraku do
úsvitu naprosto splynout se svým okolím, takže jsou pro nepřítele
neviditelné. To je však možné jedině tehdy, pokud zůstanou
naprosto nehybné.
Průzkumník:
Průzkumníkem je sova, kterou lze vyslat nad jakékoliv území na
mapě, aby na něj dohlížela a objevila neviditelné nepřátele. Sova
dozírá pouze po omezenou dobu.
Pronikávé
šípy: Kněžka požádá o sílu měsíční bohyni Elune a ta
nabije její šípy magickou energií. Kněžka pak může vysílat smrtící
střely proti všem nepřátelům.
Aura
přesné střelby: Přítomnost velící kněžky pozvedne morálku
všech jejích spolubojovnic a umožní, aby jejich útoky získaly
vyšší přesnost a sílu.
Hvězdopád:
Kněžka, která se dostane na vrchol svých sil, může sesílat
nespoutanou spršku padajících hvězd, které v řadách nepřátel
rozpoutají strašlivé peklo. Tuto moc kněžka dostává přímo od
samotné Elune, která kouzlo udržuje, dokud kněžka zůstává v jeho
blízkosti.
Illidan Stormgare
Lovec démonů
Povolání: Lovec démonů Nočních elfů – dříve čaroděj
Příslušnost: žádná
Věk: 15032
Tyrande Whisperwind
Povolání: Měsíční kněžka Nočních elfů – velitelka Stráží
Příslušnost: Stráže Nočních Elfů
Věk: 13836
Tyrande je starodávnou princeznou Nočních elfů a vysokou kněžkou měsíční bohyně Elune. V minulých dobách pomáhala Furionovi a Illidanovi Stormrageovým v boji za záchranu Kalimdoru před Plamennou legií. Kromě toho, že je vysokou kněžkou Elune, je také velitelkou Stráží, skupiny bojovnic, které jsou odhodlány bránit kalimdorské pobřeží, zatímco jejich mužské protějšky, druidové, spí svůj hypnotický Smaragdový sen. Tyrande je odhodlaná válečnice, která má jistou nechuť k tomu, aby nesla na svých bedrech zodpovědnost za obranu země, zatímco druidi spí. Její nehynoucí láska k Furionu Stormrageovi jí však dává dostatečnou sílu a odvahu, aby mohla celá staletí žít sama a vykonávat posvátný úkol bránit Kalimdor před nebezpečím.
Malfurion Stormrage
Druid Drápu
Povolání: Arcidruid Nočních elfů
Příslušnost: Stráže Nočních Elfů
Věk: 15032
Furion byl prvním temným elfem, který se vzepřel zlé královně Azshaře a jejím démony uctívajícím urozeným. Společně se svým bratrem Illidanem a polobohem Cenariem vedl během Války stromovců bitvu proti Plamenné legii. Byl prvním, kdo se vzdal magie a přijal zásady druidismu. Více než deset tisíc let byl duchovním vůdcem temných elfů a vší silou se snažil o zachování křehké kultury svého lidu – dokonce i z hypnotického spánku ve Smaragdovém snu.